Lean-koulutukset verkosta

Tältä sivulta pääset ilmoittautumaan  saatavilla oleviin verkkokursseihin. 

5S+S koulutus
140€ alv 0% (175,7€ sis. alv 25,5%) | Ilmoittaudu tästä
klo 09-15 | Kesto 6h | Sijainti: Teams | Kouluttajana M.Mutta - Lean Six Sigma Black Belt
Digitaalinen Sertifikaatti

5S+S koulutus on suunnattu kaikille henkilöstöryhmille yrityksessä.

Koulutus tarjoaa syventävät tiedot 5S-metodologiasta sekä siitä miten 5S liittyy Standardityöhön, Visuaaliseen johtamiseen, Hukan eliminointiin (7+1 Hukkalajia), Virheenestoon, Prosessiohjaukseen ja Kaizeniin. Koulutuksen jälkeen kaikilla osallistujilla on riittävät tiedot 5S:n yhdessä kehittämiseen työpaikalla.
Koulutuksen aikana käydään läpi kaikki 5 S:ää: Sort, Set in Order, Shine, Standardize, Sustain sekä + S, eli Safety (työturvallisuus) ja miten ne kuuluu jalkauttaa, jotta ne aidosti tukevat toimintoja ja henkilöstöä. Tärkeintä ei ole muistaa millä nimellä viittä ässää kutsutaan, vaan se mitä niiden avulla kuuluu saavuttaa ja miten ne hyödyt saavutetaan.

Lean perusteet-kurssi | Ilmoittaudu tästä
350€ alv 0% (439,25€ sis. alv 25,5%)
klo 08-16 | Kesto 2 päivää | Sijainti: Teams | Kouluttajana M.Mutta - Lean Six Sigma Black Belt
Digitaalinen Sertifikaatti

Lean perusteet - kurssi on suunnattu yrityksen kaikille henkilöstöryhmille

Koulutus tarjoaa perustiedot Lean-kulttuurista, Lean johtamisesta, Leanin historiasta, Lean-työkaluista ja periaatteista sekä selventää mitä eroa on TPS:n (Toyota Production System), Leanin ja Six Sigman välillä.
Koulutuksen aikana luodaan ymmärrys tieteelliselle ajattelulle (Scientific thinking) ja True North johtamiselle.
Koulutuksen aikana perehdytään myös tärkeisiin tuotannon ohjausmenetelmiin ja työkaluihin kuten: Imuohjaus, JIT (juuri oikeaan aikaan, suomeksi JOT-Juuri oikeaan tarpeeseen), Kanban (signalointi imuohjauksessa), One Piece Flow (yhden kappaleen virtaus), Andon (poikkeamien signalointi), Heijunka (tuotannon tasaaminen), Jidoka (autonomaatio) sekä SMED (vaihtoaikojen lyhentäminen).

Osallistujat oppivat myös ”Daily Management” (päivittäisjohtamisen) periaatteesta ja siitä miten sen voi vaivatta jalkauttaa sekä aloittaa yhdessä tekeminen henkilöstön kanssa. Tämä pitää sisällään tuttuihin työkaluihin kuten A3 (Strukturoitu ja visuaalinen kehittämisen työkalu), PDCA (kehityksen kehä jossa 4 vaihetta: Suunnittele, Tee, Tarkasta, Toteuta), Kalanruotomalliin sekä QCC:ehen tutustumista. QCC tulee sanoista Quality Control Circle ja on Toyotan tapa osallistaa henkilöstö ongelmien ratkaisuun.
Osallistujille juurrutetaan myös leanin arvokäsitteet ja ymmärrys Hukan eliminoimisen pakosta käy selväksi kaikille Hukka-jahti simulaation avulla.
Päivien aikana opitaan myös KATA-menetelmästä sekä Standard Work:ista (Standard Work yhdistää TAHTI-ajan, työvaiheet, Keskeneräisen tuotannon varaston ja varsinaisen työympäristön sekä ihmiset). 

Attack the Process! Verkkokurssit

Tilaus- ja ilmoittautumislomake

Huom! Tilaaminen tästä onnistuu vain Suomalaisen y-tunnuksen omaavilta yrityksiltä. Mikäli olet Suomessa asuva kuluttaja, pyydämme ottamaan yhteyttä suoraan contact@attacktheprocess.fi osoitteeseen. Kuluttaja-asiakkaiden tulee rekisteröityä kurssille vähintään 21 päivää ennen kurssin aloitusta.

Osallistujatiedot

Laskutustiedot

Attack the Process! verkkokaupan Sopimusehdot

Voimassa 22.05.2025 alkaen

Yleistä

Näitä sopimusehtoja (jäljempänä "Sopimusehdot") sovelletaan Attack the Process!:in (jäljempänä "Palveluntarjoaja") ylläpitämän verkkokaupan (jäljempänä "Verkkokauppa") käyttämiseen, sekä Palveluntarjoajan Verkkokaupassa kulloinkin myymien palvelujen (jaljempänä "Palvelu" tai "Palvelut") tilaamiseen ja toimittamiseen Palveluntarjoajan ja Verkkokaupan asiakkaan (jäljempäna "Asiakas") välillä. Asiakkaan tulee olla 18 vuotta täyttänyt. Asiakkaan tulee tutustua näihin Sopimusehtoihin huolellisesti ennen Palvelun tilaamista tai käyttämista. Tilaamalla Palveluja Verkkokaupasta Asiakas vakuuttaa tutustuneensa näihin Sopimusehtoihin, hyväksyvänsä ne, ja sitoutuvansa noudattamaan niitä. Ilman Sopimusehtojen hyväksymistä Asiakkaalla ei ole oikeutta asioida Verkkokaupassa, eikä teknisesti edes mahdollisuutta tilata Palveluita.

Tilaaminen

Palvelut tilataan internetin välityksella Palveluntarjoajan verkkosivuilta löytyvällä lomakkeella. Asiakkaalla tulee olla voimassaoleva sähköpostiosoite. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä näihin Sopimusehtoihin.

Hinnat ja muut kulut

Tilaukset veloitetaan tilaushetkellä voimassa olevien hintojen perusteella. Hinnat ilmoitetaan euroissa (EUR). Hinnat löytyvät ilmoituslomakkeelta.Palveluntarjoaja pidättää oikeuden muuttaa hintoja milloin tahansa ilman etukäteistä ilmoitusta. Hinnankorotuksia sovelletaan vain tilauksiin, jotka on tehty tällaisten muutosten jälkeen. Mikäli jonkin Palvelun osalta on ilmoitettu hinta, joka on ilmeisen virheellinen niin, että Asiakkaan on täytynyt ymmärtää kyseessä olevan kirjoitusvirhe, on kauppa sitova Palveluntarjoajaa kohtaan ainoastaan sen aidosta hinnasta.

Tilausvahvistus

Kaikki Palveluiden tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa vahvistetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut Palvelut. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää kuitenkin sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Tilaus muuttu Palveluntarjoajaa sitovaksi vasta, kun Palveluntarjoaja on käsitellyt tilauksen ja vahvistanut hyväksyvänsä sen.

Toimitusaika

Siltä osin kuin Asiakkaan tilaama Palvelu käsittää Palveluntarjoajan tuottamia verkkokursseja ja/tai koulutuksia, kunkin verkkokurssin ja/tai koulutuksen toteutusaikataulu ilmoitetaan kyseessä olevan verkkokurssin verkkosivulla ja Tilaus- ja/tai ilmoittautumislomakkeella, jonka kautta tilaus tehdään Asiakkaan toimesta. Palveluntarjoaja pidättää oikeudet toimitusaikojen muutoksiin ja oikeuden perua Palveluita esimerkiksi riittämättömän osallistujamäärän vuoksi. Annetut toimitusajat ovat arvioita eivätkä sido Palveluntarjoajaa.

Asiakkaan tarkastuvelvollisuus

Asiakas on velvollinen tarkastamaan toimitetun Palvelun, sekä ilmoittamaan mahdollisista virheistä Palveluntarjoajalle kohtuullisessa ajassa siitä, kun virhe on havaittu, tai se olisi pitänyt havaita. Mikäli Asiakas laiminlyö virheestä ilmoittamisen kohtuullisessa ajassa, hän menettää oikeuden vedota Palvelun virheeseen.

Muut asiakkaan velvollisuudet

Asiakas ymmärtaä ja hyväksyy sen, että Verkkokaupan sisältö, Palvelut sekä Palveluntarjoajan Asiakkaalle Palvelun aikana tai sitä ennen toimittamat materiaalit ovat Palveluntarjoajan ja/tai sen yhteistyökumppaneiden tekijänoikeuksin ja muin aineettomin oikeuksin suojattua materialia. Asiakkaalla ei ole oikeutta luovuttaa mitaän tällaista materiaalia kolmannelle osapuolelle ilman Palveluntarjoajan suostumusta.

Osallistujat

Asiakas ilmoittaa osallistujan tai osallistujien nimet tilauksen yhteydessä, tilauslomakkeella. Palveluntarjoaja vahvistaa osallistujan tai osallistujat sähköpostitse Verkkokaupassa tehdyn ilmoittautumisen jälkeen.Asiakkaalla on oikeus vaihtaa osallistujia vielä 1 vrk. ennen koulutuksen alkua. Tämän jälkeen Palveluntarjoaja ei takaa, että vaihtaminen onnistuu.

Maksutavat

Verkkolasku tai lasku pdf:nä sähköpostiin. Kulutttajille vain pdf-lasku sähköpostiin saatavilla

Maksuehto yrityksille

7 pv netto. Koulutus laskutetaan n. 8-10 vrk ennen koulutuksen aloitusta. Lasku tulee olla maksettuna ennen koulutuksen aloitusta.

Maksuehto kuluttajille

14 pv netto

Peruutusehto

Peruutusehtojen täyttyessä etukäteen maksetut osallistujamaksut palautetaan peruutusehtojen mukaisesti Asiakkaan ilmoittamalle pankkitilille. Asiakas voi peruutta osallistumisensa tämän tilaamaan Palveluun ilmoittamalla peruutuksesta Palveluntarjoajalle sähköpostitse. Ilmoitus peruutuksesta on lähetettävä kirjallisesti osoitteeseen contact@attacktheprocess.fi Peruutusilmoitukseen on liitettävä mukaan seuraavat tiedot: nimi, osoite ja puhelinnumero | Pankkitilinumero | Kopio Palveluntarjoajan tilausvahvistuksesta.Kuluttajalla-asiakkaalla on oikeus peruuttaa osallistumisensa tilaamaansa Palveluun ilmoittamalla siitä Palveluntarjoajalle 14 päivän sisällä tilauksen tekemisestä. Kun tilauksen tekemisestä on kulunut 14 päivää, sovelletaan myös kuluttaja-asiakkaisiin samoja peruutusehtoja kuin muihin kuin kuluttaja-asiakkaisiin sovelletaan. Kuluttaja-asiakkaalla ei kuitenkaan ole yllä mainittua peruuttamisoikeutta, jos Palvelu on kokonaan suoritettu tai digitalisen sisällön toimittaminen sähköisesti on aloitettu ennen peruuttamisajan päättymistä Asiakkaan kuluttajansuojalain (38/1978) 6 luvun 15 §:ssä tarkoitetun nimenomaisen pyynnön tai suostumuksen johdosta ja Asiakkaalle on ilmoitettu peruuttamisoikeuden puuttumisesta tällaisessa tapauksessa. Mikäli asiakas peruuttaa osallistumisensa yli 20vrk ennen koulutuksen alkua, on peruutus maksuton. Mikäli Asiakas peruuttaa osallistumisensa koulutukseen 10-19 vrk ennen koulutuksen alkua, veloitetaan Asiakkaalta 10 % koulutuksen hinnasta. Peruutuksen tapahtuessa 5-9 vrk ennen koulutuksen alkua, veloitetaan Asiakkaalta 30 % Palvelun hinnasta. Jos peruutus tapahtuu tämän jälkeen tai peruutusilmoitus jää kokonaan tekemättä, veloitetaan Asiakkaalta koko osallistumismaksu.

Joidenkin Palveluiden peruutusehdot poikkeavat Palveluntarjoajan yleisistä peruutusehdoista. Palveluiden peruutusehdot on aina ilmoitettu sekä Palvelun kuvauksessa että sähköpostitse lähetettävässä vahvistuksessa/kuitissa.

Oikeus siirtää sopimus

Palveluntarjoajalla on Sopimusehtojen perusteella oikeus siirtää Asiakkaan kanssa solmittu tilaus tai muu sopimus kanssaan samaan konserniin kuuluvalle yhtiölle sekä liiketoiminnan kaupan yhteydessä liiketoiminnan vastaanottavalle taholle. Asiakkaalla ei ole oikeutta siirtää sopimusta edelleen.

Oikeus muuttaa Sopimusehtoja

Palveluntarjoajalla on oikeus muuttaa näita Sopimusehtoja ja kulloinkin voimassa olevia toimitusehtoja yksipuolisesti. Kulloinkin voimassa olevat ehdot ovat nähtävissa Palveluntarjoajan nettisivuilla. Asiakkaan on ennen Palvelun tilausta tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin, ja sitouduttava noudattamaan niitä.

Oikeus muuttaa Palvelun sisältöä

Palveluntarjoajalla on oikeus toteuttaa Verkkokaupan ylläpitoa ja tuottaa Palvelu parhaaksi katsomallaan tavalla ja muuttaa milloin tahansa Palvelua, Palvelun sisältöä, Palvelun saatavilla oloa ja käyttöön tarvittavalle laitteistolle asetettuja vaatimuksia. Palvelun mahdollisista muutoksista ilmoitetaan kohtuullisessa ajassa etukäteen Verkkokaupan Internet-sivulla tai ko. Palvelun tilanneen Asiakkaan sähköpostiosoitteeseen. Imoitusvelvollisuus ei koske teknisiä muutoksia, kuten laitteistojen tai ohjelmistojen päivityksiä.

Oikeus keskeyttää Palvelu

Palveluntarjoajalla on oikeus keskeyttä Palvel tilapäisesti, jos se on välttämätöntä Palvelun, sen teknisen muutoksen tai uudistamisen vuoksi tai yleisen tietolikenneverkon asennus-, muutos- ja huoltotöiden vuoksi tai mikäli lait, asetukset, viranomaisten määräykset, ohjeet tai lausunnot taikka alan keskeisten järjestöjen suositukset tätä edellyttävät. Palveluntarjoaja pyrkii sihen, että keskeytys ei jatku tarpeettoman kauan ja että siita aiheutuvat haitat jäävät mahdollisimman vähäisiksi. Palveluntarjoaja pyrkii ilmoittamaan etukäteen keskeytyksesta.

Ylivoimainen este

Palveluntarjoaja ei ole vastuussa sellaisista viivästyksist tai virheista, jotka johtuvat Palveluntarjoajan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevista seikoista (force majeure). Viivästymistilanteessa Palveluntarjoaja noudattaa velvollisuuksiaan niin pian kuin se on kyseisess tilanteessa mahdollista.

Vikojen ja häiriöiden korjaus

Palveluntarjoaja korjaa Palvelun mahdolliset viat ja häiriöt normalina työaikana viasta tai häiriöstä ilmoituksen saatuaan ilman tarpeetonta viivytystä.

Oikeus estää pääsy Verkkokauppaan tai Palveluun

Palveluntarjoajalla on oikeus estää Asiakkaalta Verkkokaupan tai Palvelun käyttö, mikäli Palveluntarjoajalla on syytä epäilla, että Verkkokauppaa tai Palvelua käytetään lain tai hyvän tavan vastaiseen tarkoitukseen, näiden Sopimusehtojen vastaisesti tai mikäli viranomainen sita pytaä.

Vahingonkorvausvelvollisuus

Palveluntarjoaja vastaa ainoastaan tahallisesti tai törkeällä tuottamuksellaan Asiakkaalle aiheuttamistaan l välittömistä vahingoista, ja Palveluntarjoajan vastuun enimmäismäärä on Asiakkaan kyseisestä maksullisesta • Palvelusta maksama hinta. Palveluntarjoaja ei vastaa Asiakkaalle mahdollisesti aiheutuvista välillisista tai epäsuorista vahingoista.

Tietosuoja

Palveluntarjoaja noudattaa tietosuojan osalta voimassa olevaa Suomen lainsäädäntöä. Asiakkaan ilmoittama nimi, työtehtävä, yritys ja sähköpostiosoite ovat ohjelmaan (Palvelu) olellisena osana kuuluvan verkostoitumisen takia julkisia samaa ohjelmaa suorittavien kesken. Luetellut henkilötiedot voivat näkyä osallistujalistoilla, ryhmälle lähetettävissä sähköposteissa sekä kalenterikutsuissa sekä muissa ohjelmahallinnan kannalta tarpeellisissa viestintätoimissa. Palveluntarjoaja tallentaa, säilöö ja hallinnoi Asiakkaan antamia henkilötietoja ja opintosuorituksia asiakkuudenhallintarekisterissä. Kaikki tiedot poistetaan aina 6kk:n välein poislukien viranomaisten vaatimuksesta säilöttävät tiedot.

Lisätietoja osoitteessa:

Sovellettava laki ja riitojen ratkaiseminen

Näihin ehtoihin sovelletaan Suomen lakia, lukuun ottamatta sen lainvalintasäännöksia. Ehtojen perusteella Palveluntarjoajan ja Asiakkaan välilla mahdollisesti syntyvät erimielisydet pyritään ratkaisemaan ensisijaisesti neuvottelemalla. Mikäli asia ei saada neuvotteluteitse ratkaistua, ratkaistaan asia ensiasteena Helsingin käräjäoikeudessa. Kuluttaja-asiakas voi viedä riidan myös kotipaikkansa yleisen alioikeuden ratkaistavaksi ja/tai pyytää riitaan kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaisusuositusta. Kuluttajariitalautakunta • Hämeentie 3 • PL 306 • 00531 HELSINKI Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakuntaan, suosittelemme Asiakasta olemaan yhteydessä kuluttajaneuvontaan.

Verkkokaupan ylläpitäjän yhteystiedot

Nimi: Attack the Process! Y-tunnus: 3167574-8 Vetokuja 4, PL 81171, 01610 Vantaa Puhelin: +358 (0) 10 375 6870 Sähköpostiosoite: contact@attacktheprocess.fi

Latest news and info!

Read latest posts and news from us!

  • Attack the Process!
  • Vantaa, Uusimaa
    Finland
  • Business ID: FI31675748